tirsdag den 1. juni 2010

DANSK OG SVENSK AGILITY CHAMPION



Jubii.....!Min skønne Tric sheltie Toxy har nu fået en meget fin titel,som jeg er meget stolt af.Han er nu både dansk og svensk agility CHAMPION..!Jeg har aldrig før haft sådan en titel på nogen af mine hunde før,så jeg er naturligvis meget stolt.!

Det svenske cert fik vi,da vi i Januar 2010 var i Göteborg.Hans løb kan I se nedenunder her :


Mit første danske cert fik vi så til det internationale DKK stævne i Hillerød d.1 Maj.!Gal,jeg var glad.!Til det stævne,løb vi 7 fejlfrie løb ud af 8 mulige.!Så en stort tak til Thomas (kirurgpraktor) som fiksede Toxy efter hans grimme styrt til stævnet i Oxie.Nå,men til bage til certerne.Desværre har jeg ikke nogen video af det løb.
Mit næste cert,får vi så weekenden efter,altså d 9 Maj i Hvalsø.!Herunder ses løbet,som jeg selv synes var et super fedt løb..:


Mit sidste cert,får jeg så her i weekenden d 29 Maj.Oveni købet vinder vi klassen og også et caciag.!Hold fest hvor det køre for ospt.!Jeg kan virkelig godt mærke at presset er væk,og jeg kan gå og prøve nogle ting af i løbet af året.!Men løbet kan ses herunder..!DEJLIGE DEJLIGE Toxy.

Det går også fremad med Qato til træningerne.!Han er super dejlig at arbejde med.!Vi har været på Jenny Damm kursus og han var mega dygtig,synes jeg.!Dog mangler vi lige at træne på hjulet,slalom inden hans store debur i Juli til Fionia Cup,hvor han skal deltage i alle spring klasse 1.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar