mandag den 5. januar 2009

AGILITY STÆVNE I ØLSTYKKE 21 DECEMBER 2008

Første løb var AG3.Vi løb fejlfrit,og blev nr 2 i klassen.Vi blev slået med under 1 sekund af svenske, Andreas Silfverberg med Zwiggi.Det var en fed fornemmelse,at Toxy bare var "på" mig 100 %..!Gulvtæppet vi løb på,var faktisk ikke så glat ennda.Toxy stod godt fast på det,men jeg kan godt mærke på ham at han ikke løber helt så stærkt som udendørs..






Andet løb var Ag åben.Tyv start af den lille "pony",men jeg løb videre.Da vi kommer ned af "A'et",får Toxy en mega bue,men han løber fint ind i slalommen,men har dog lidt for meget fart på,så han løber ind i 1 port og dernæst 3 port.Jeg tager slalommen om og satser på et "blind cross" efter slalomen.Toxy er endnu ikke helt stiv i det, og det resulterede også i at Toxy løb ud af slalom og jeg valgte bare at løbe videre...Så DISK,men et fint løb alligevel..





Det blev så Sp2.En lidt svær slalom indgang,men Toxy tog den fint.Jeg løb igennem banen fejlfrit-troede jeg..!Jeg glemte banen undervejs og tog et ekstra spring med..!Så....endnu en DISK..Forhindring nr 7 på video klippet,skulle ikke tages.Hmm....TUMPE jeg er..!




Sp åben..Et kanon løb.Andet er der ikke at skrive om det..Toxy var igen meget "på" mig og hørte rigtig godt efter.Vi endte med at blive nr 2 efter Sarah,som havde lånt Dio den dag..Sarah slog mig med en enkelt hundrededel.Så det var close run.Men skønt,at kunne gøre sig i toppen,når tingene fungerer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar