søndag den 18. januar 2009

JULEFERIE MED TWIN OG HENDES DRENGE


Hold op der er sket meget,siden sidste indlæg..!
Min twin har været på juleferie med hendes 2 sønner.En sand fornøjelse.Vi havde besøg af julemanden på loftet og det var fantastisk at se de 2 små drenge opdage at julemanden rent faktisk havde været der..;-)
Juleaften var et rent gave orgie.Aldrig har jeg set så mange gaver,tror jeg.Det var helt vildt og drengene havde øjne så store som the kopper,da de så alle de gaver..!!Nytåret gik også over alt forventning.Den lille Gustav,faldt i søvn halv tolv,men Simon var sej og holdt sig vågen til klokken halv 2.Det er første gang jeg og min twin har holdt både jul og nytår sammen i 10 år,så det blev nydt i fulde drag..!Toxy synes mere og mere om drengene.!Vi lavede tricket"danse",hvor Simon var ham,Toxy skulle danse omkring..



Vi har også passet Carina's Kopy..Ham og Toxy er bare de bedste venner,selvom de ikke helt vil indrømme det.De 2 unge "knægte" ligner hinanden meget på mange punkter..!!!Sjovest af det hele er,at Kopy og Toxy gør så mange ting som minder uhyggeligt meget om Zanto og Elliot's venskab.Jeg tænker bare,hvordan de 2 unge purke ved hvad Elliot og Zanto gjorde sammen længe længe før, der overhovedet var tænkt på dem???
Min twin var kommet igen pga det med min "pap"far John,så hun hyggede sig gevaldigt med Kopy og Toxy.Hun prøvede at lære Kopy alle unoderne.Blandt andet at ligge i sofaen og få ham til at hyle på kommando..Nogengange lykkedes det faktisk..!!





Også starter året ikke særlig fantastisk..Min "pap"far har i sidste uge fået konstateret cancer..Det kom som et kæmpe chok for alle i familien.Han skal i behandling på onsdag,så jeg håber inderligt at det kommer til at hjælpe ham..!
Dette har gjort,at jeg har taget en beslutning om, ikke at søge landshold i år.(Måske nordiske)Da jeg ikke ved, hvor lang tid,vi har ham endnu.Og jeg vil ikke være afhængig af,at SKULLE deltage i div samlinger og obligatoriske stævner,hvis det ligepludseligt går stærkt..!Jeg skal være der for min mor også..
Så mit mål i år er,at få titlerne som henholdsvis AG Champion og SP Champion.Også blive noget mere erfaren i klasse 3.Men så skal den også have gas næste år..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar