søndag den 25. januar 2009

SÅ ER MIN TWIN HER IGEN..

Min søster er her igen og det er jo bare helt fantastisk at have hende her hos mig igen.Vi hygger totalt og får talt en masse sammen om fremtiden..!.

Også er det også super skønt at vi er sammen,når vi begge er er kede af det.!Toxy nyder også godt af,at "moster" er her.Hun giver ham nemlig rigtig mange guffere og vil også gerne ud at gå rigtig lange ture sammen med mig og Toxy.



Idag har min twin og jeg været ude at gå en god lang tur med Toxy..Det var ret godt vejr, og da Toxy ikke lige skal træne i denne uge,tog vi en tur rundt om Søndersø i Værløse.Jeg ville gerne have filmet, nogen af de tricks Toxy kan, så min søster havde lovet mig at hun gerne ville være fotografen..Også selvom hun synes det var lidt flovt,når folk kom forbi..!!!Sorry Søs.!!
Da vi så kom hjem fra gåturen,havde jeg besluttet mig for at skulle lære at lave en "film" med Toxy,hvor han lavede nogle af sine tricks.Det tog godt nok en evighed for mig at finde ud af,men til sidat lykkedes det da .!Så nu har jeg også lært det..Og det blir jo meget federe i fremtiden,når nu jeg skal ligge hans agility videoer ind herpå..!


Så lavede jeg lige en mere her til aften,mens min søster sidder dybt begravet i håndbolds kampen..Det er bare lidt hjemmehygge med Toxy..




Også vil jeg lige sige tillykke til Natascha,med hendes lille nye hvalp "primadonna",som sidder til venstre..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar