mandag den 16. februar 2009

RIBE STÆVNE FEBRUAR 2009

Jeg og Toxy har været til Årets første agility stævne.Det var Ribe hundevenner,der stod for stævnet..!Jeg og Sarah og Betina,kørte sammen derover og havde lånt Deres klubhus til at overnatte i..!Koldt til at starte med,men efter noget tid,var det super.. Jeg havde en "låne" hund med derover.Det var sheltien Hektor som ejes af Kristina fra MBS/KAF.Han er ikke så rutineret,så han skulle med for at få noget stævne erfaring..! Toxy og jeg havde ikke det bedste stævne,rent resultats mæssigt,men jeg synes der var mange gode finesser,som sad lige lige skabet..!








Med Hektor gik det også ret godt,synes jeg..!Han er ikke så stabil i sin slalom,men ellers synes jeg faktisk at han arbejdede rigtig godt.!Jeg og Hektor har ikke løbet sammen før,andet end lidt til træning.




Da klokken var omkring halv fem,blev mine nevøer sat af,af Deres far.De skulle med hjem og holde vinter ferie,med Deres mor,som ventede her hjemme..!Det var et super godt stævne med nogen fede omgivelser..Et stævne,som godt kan anbefales..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar