tirsdag den 24. februar 2009

EN NY LILLE SHELTIE HVALP TIL MIG..!


Lørdag d 14 februar,var jeg nede hos Kennel Shenaja,for at hente min nye hvalp Qato.Han er efter Shenaja Starbiscuit in blue,kaldenavn Anja.(søster til Tommy's Olsen) og Johanna's Monty..Han er en blue merle og jeg synes han ligner Charlotte Nørregård's Buddy helt vildt.Og ham er jeg helt vildt med..!Jeg havde ellers ikke lige planlagt at det skulle være ligenu,jeg skulle have en ny hvalp.Men af forskellige årsager blev det sådan.Og jeg må sige at han er faldet helt vildt godt ind her hos mig og Toxy.Toxy synes han er lidt sjov at lege med,og som dagene går blir han mere og mere glad for hans nye lillebror..Qato er kuld bror til Natascha's nye hvalp Prima og bror til Kristina's Luka.!Qato er super sej og et rigtig godt temperament.Lidt af en selvfed hvalp,men hva..Det er jo altid skønt, med en hvalp som ikke er bange for noget..!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar