lørdag den 28. marts 2009

LØRDAGS HYGGE I MBS

Her i morges da jeg vågnede var jeg desperat for at træne med Toxy igen.!Så jeg ringende til Carina,Charlotte og Karsten for at hør om de vile være med til lidt hygge træning.Det ville de gerne..!Så i eftermiddag pakkede jeg hundene sammen og tog afsted..!Jeg tog mit kamera med,for jeg synes vejret var til at tage nogle billeder.Meeeen jeg er ikke i træning,så jeg synes ikke billederne blev helt så gode som dem jeg før har taget..!Men man skal vel bare i gang igen..!Jeg kom lidt før derud,så Toxy og Qato kunne løbe og lege lidt sammen,inden de andre kom med deres hunde..!Toxy var total tændt og lille lang benede Qato løb rundt,som en skoldet skid efter Toxy.
Først kom Charlotte og Karsten.Qato kunne sagtens genkende Charlotte,så gensyns glæden var stor hos den lille puppy.Kengu havde han ikke mødt før,men det gik bare rigtig fint.Han var i hvert fald ikke spor bange for ham-tværtigmod.!Carina kom så lidt efter med Kopy.Igen stor gensyns glæde fra både Toxy og Qato..Carina har nemlig de BEDSTE godbidder i verdenen-synes Qato.Og når Carina er der,er jeg egentlig ikke så interessant.
Charlotte,Karsten og Carina trænede lydighed med deres hunde og imens gik jeg og Toxy i gang med træne lidt agility..!Vi skulle hovedsaglig træne felter og slalom indgange..!JØSSES,hvor var han bare dygtig..Han tog bare de bedste slalom indgange.Og felterne kunne godt ha' været noget bedre.Tror jeg blir nødt til at gå et lille skridt tilbage i hans træning,for at få dem helt på plads igen.Han blev godt nok på felterne hver gang,men han gik af,lidt for tidligt..Men hva pokker.Det er jo også laaang tid siden vi har trænetMen hold op,en fart han skød.Man kan godt mærke at han var meget tændt.Qato lå i bur,mens jeg trænede,og der var ingen tvivl om at han ikke var særlig tilfreds..!Da vi havde trænet lidt,gik vi ned til de andre og hyggede og så lidt på at de andre trænede..!Toxy's tunge var bare meter lang,efter vi havde trænet agility,så han blev dækket af,så han lige kunne få pusten igen,den lille fyr.Og jeg valgte at stoppe mens legen var god og sluttede med en succes,i stedet for at forsætte.Han har jo ikke trænet længe,så ingen grund til overdrive.

Qato fandt sig en diskret lille apport buk,som han synes var rigitg sjov..!Toxy,synes nu også at den er mægtig sjov den øvelse,så han skulle da også lige have en tur..


Her er det Buddy i en klasse 3 apport øvelse..!


Her er det så Koppe Loppen i en fremadsendelse.

Også lige en fremadsendelse til Kengu også.Her venter han vist lige på at få sig en lille godbid..!



Toxy og Qato syntes at Deres "tanter" er helt vildt fantastiske.Billederne taler vist for sig selv.
Det var rigtig hyggelig eftermiddag og efter 2 ½time,tog vi hjem igen.
Og nu har jeg 2 meget trætte hunde..!

Jeg har lagt billederne ind i mit picasa web album.Bare tryk på billedet af Toxy,som springer over et spring ude til højre.!(stævne billeder 2008-2009)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar