onsdag den 15. april 2009

STÆVNET I SVERIGE.. :-)

Torsdag eftermiddag,tog jeg og Toxy op til Kåre,for at mødes med Gaby,Christine og Birthe.Vi skulle nemlig alle deltage deltage i Gåsahoppet i Sverige,som blev holdt inde i en kæmpe mæssig hal med kunstgræs.Det glædede jeg mig helt vildt til at prøve at løbe på.Og jeg må sige jeg blev positivt overrasket.!Vi kom frem til hallen torsdag aften og Gaby Christine og jeg skulle sove i et omklædnings rum i hallen.!Det var skide koldt næste morgen,og Toxy var helt kold,da vi vågnede.Man måtte ikke bruge Back on Track dækner derovre,for det anses som doping..!Plat...

Toxy og jeg skulle starte med vores favorit klasse: Spring klasse 2.Jeg glemmer vist nok igen banen og det går helt galt efter det..!Men jeg efterhånden ved at være vant til det..!Så en DISK til os.

Næste løb vi skulle løbe var så Spring Åben.Et total godt løb,med god fart på.!da jeg skal sende Toxy over et spring for dernæst lave et Blind Cross foran ham,taber jeg armene,og Toxy river desværre en pind.!.Vi løb banen på 30.80 og endte på en 28 plads ud af 89.Og havde han ikke revet den pind,var vi endt på en 3 plads,efter Super Zinnia og Gitte,som fik en flot anden plads.

Sidste løb,var så Ag 3.Det gik egentlig også okay.Det var en lidt svær start og da jeg sender Toxy i tunnelen,kan jeg ikke lige forstå hvor han blir af.Men Toxy løb ud af den igen.Æv tænkte jeg,men videre det gik og efter tunnelen får jeg jeg så krampe i min læg,men løber selvfølglig vidre.Vi kom over til vippen,men Toxy's felt var jeg ikke helt tilfreds med,så jeg vælger at tage den om og DISK til os.Vi løber så vidre og det gør bare mer og mer ondt i mit ben,så til slut på banen ,kan jeg næsten ikke løbe.Pisse lort..!Så det var nok godt at vi ikke skulle løbe mere den dag..! Da alle danskere var færdige med at løbe,kørte nogen af os ind til byen og bestilte noget mad.Vi var ca 27 danskere derovre,så stemningen var var rigtig god,synes jeg.!Jeg var noget øm i mit ben og hævet var den også,så jeg var lidt i tvivl om jeg kunne æøbe dagen efter.Om aftenen fik vi så lov til at afprøve om Toxy,ville løbe med Bitrhe Juhl Ikke på vilkår om han ville det..!Han var total mor dårlig og da hun prøvede at bærer ham til starten,skreg han som en stukket gris.!Total overdrevet.!Jeg kunne godt se at det ikke ville blive en succes,så den tanke blev droppet igen.Kåre,Birte,Peter,Julie,Gitte,Preben,Ann-Britt og Poul boede i deres camping vogne lige udenfor hallen,så vi hygge lidt rundt i de forskellige vogne..Klokken ca 22.30 blev hallens alarm sat til,så der skulle vi være inde i omklædnings rummet.
Næste morgen,blev vi vækket klokken 6,for der kom alle svenske officials ind i vores "sovesal",med alle Deres hunde.De skulle være der,mens de hjalp til med stævnet..!Så op med os,og i gang med bane gennemgang kl 7.GAAAAAAAAB.Men vejret var skønt og humøret i top.



Mit føste løb var så AG 3.
Der var 67 ekvipager.Og Toxy og jeg havde bare et rigtig fedt løb.Og bedst af alt.VI VAR SKU FEJLFRIE.Vi blev nr 7,så jeg var ikke til at skyde igenem.!Så stolt af min lille søde Toxy.

Næste løb var hold løbet.Jeg var på hold med Preben,Betina og Jannie.Preben glemte banen,Jeg satsede for meget,Betina's Dio hørte vist ikke helt efter og den enste fejlfrie hund var Cody.Så det gik da fantastisk med "de sorte spejdere"

Sidste løb var så Ag åben.Det gik op i hat og briller.20 fejl og blev alligevel nr 30 ud af 71.Det var ikke en særlig nem bane og Toxy sprang "BIG TIME" på vippen.Tror den vippede 10 cm,så det kunne man vist kalde en flyver der ville noget.Balancen,troede jeg han havde feltet,men det havde han ikke og det var vist det vi kunne skrive om det løb.Og en lille skide balle,bagefter var vist nok lidt berettet..!

Det var en super hyggelig tur til Sverige.Og hold da op konkurencen var rigtig hård.Det var mega lærerigt og alt i alt er jeg rigtig tilfreds med Toxy og mine løb.Og jeg kan jo kun udlede at når vi engang blir rigtig stabile,kan vi sagtens være med i toppen..!Og det er jo rigtig fedt..!Det var også helt vildt sjovt at være sammen med alle de danskere der var med derover til.Gaby og Christine var også rigitg søde at sove sammen med.Og skønt for Toxy,at føllet Breezy også var med..!

Qato blev passet ude hos Kristina og Rasmus.De har Qato's bror,Luka og en anden sheltie Hektor.Jeg er overbevist om at han havde det rigtig sjovt derude,for da jeg kom og hentede ham,havde han næsten ikke tid til at hilse..!Det var bare med attituden,Nå hej,er du her..!Men pyt med det,for så ved man jo bare at han havde haft det super fedt..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar