lørdag den 13. august 2011

QATO ER RYKKET OP I KLASSE 2 I AG OG SP


Qato er nu endelig langt om længe rykket op i klasse 2 i både spring og agility.Det er dejligt at det nu er slut med de "nemme" klasse 1 baner..Når jeg skriver "nemme" i gåseøjne,er det fordi jeg mener at banerne i klasse 1, ikke er så handlings krævende også går det for mig og Qato tit hen og bliver "løben om kap" baner.Og så gik det galt ret så tit.Nu er vi i klasse 2 og der har jeg ikke noget imod at blive et godt stykke tid.Jeg føler godt vi kan tåle at lære hinanden bedre at kende og blive dus med banerne inden vi rykker i klasse 3.Jeg har på INGEN måde travlt.
På Vestegnen fik han sin sidste "pind i sp1 om lørdagen.Om søndagen løb han så sp2.og gud dødeme om han så ikke vandt den og fik sin første pind.
Herunder hans klasse 1 fra om lørdagen:

Herunder hans første sp2 løb :

Ingen kommentarer:

Send en kommentar