torsdag den 26. februar 2009

VAS STÆVNET

Toxy og jeg har været til stævne i weekenden.Det var en dag jeg havde ventet "længe" på,da det jo også var dagen hvor jeg skulle vise Natascha min nye puppy,Qato.Hun anede intet om mit køb.Det skal måske lige nævnes at hun har købt hans søster.Hun blev total overrasket og det var ventetiden værd,at se hendes ansigts udtryk,da det endelig gik op for hende at Qato nu var min..!
Han var rigtig dygtig og slet ikke bange for den nye verden,som hedder AGILITY verdenen.Han tog tingene i stiv arm og var rigtig glad for at se sine søskende Prima og DIDO..Der blev godt nok gået til den imellem løbene..!!
På et tidspunkt var jeg og Charlotte ude at gå med hundene og jeg huskede da også at tage mit kamera med..

Her er det Buddy og Qato.De ligner vildt hinanden..!







Toxy nød helt vildt at lege med en plastik dims han fandt..!Han er bare SÅ sød,når han kommer fræsende med sine "gedehop"..!

Toxy,Qato og Buddy var alle 3 meget glade for Charlotte's medbragte blå bold..Qato havde på et tidspunkt stjålet den fra Buddy.Han er lynene hurtig til at stjæle og væk var han.Meeen,jeg nåede da at forevige det med min digi..


Nå,men Toxy og jeg,skulle jo som sagt løbe agility også..!Vi startede med spring klasse 2.En mega tyvstart fra Toxy..Slemme dreng.Men jeg fik det reddet og Toxy og jeg kørte bare derud af..Fedt,tænkte jeg undervejs og ved forhinring nummer 17 blir jeg et sekund i tvivl om banen.Jeg når i sidste øjeblik at redde den og får ham rigtigt over springet.Men efter vender jeg vist forkert og Toxy drejer sig modsatte vej og tager samme spring tilbage igen og DIIIIIISK til os..!Så ingen opryknings pind denne gang heller..!

Næste løb var VM banen.(Vas mesterskabet).Vi løb fejlfrit,men jeg synes ikke Toxy løb så hurtigt som han plejede..!Han skøjtede rundt på gulvtæppet.Det viste sig også at hans tid ikke var hurtig nok til at komme med i VM finalen..!Det var måske kun ca et sekund fra,men pyt nu med det.han var super sej alligevel..

Sidste løb på dagen var så AG3.Panik fra min side af.Jeg følte mig ikke top klar til dette løb,for jeg følte ikke at jeg havde fået kørt banen ind i hjernen.Der var steder på banen,hvor jeg ikke lige havde fået helt styr på hvordan den skulle handles..Specielt efter slalommen..!Men vi gik til start med en "tro på det" følelse.Starten kørte rigtig godt og da vi når til balancen,skrider Toxy på nedgangen og derefter springer han af nedgangen.Desuden lå nedgangs feltet med retning mod barrieren (ups,stavefejl).Og af en eller mærkelig grund synes han ikke det er særlig fedt.Hvorfor ved jeg ikke.???Men han har før sprunget af nedgangen hvis den lå helt ud til de barrierer.Nå,men videre gik det og ganske rigtigt,min handling gik lidt galt efter slalom.Måske fordi jeg satsede for meget.Derefter satsede jeg på et "blindcross" efter slalom,og det gik galt.Men et okay løb-trods alt..!
Det var et rigtig hyggeligt stævne.Og fedest af alt var..At vi var tidligt hjemme igen.!

I kan se Toxy og mine løb herunder :



Også lige lidt flere billeder af mine skønne hunde.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar