torsdag den 12. marts 2009

BRYLLUP OG LIDT HYGGE MED HUNDENE.


Her i lørdags blev min mor og John gift..En stor og dejlig dag.Og vigtigst af alt,så var mor og John meget glade..Det var en meget rørstrømsk dag for mig.Jeg er super lykkelig på vegne af Deres bryllup,men grunden til det,er jo temmelig trist.Det var et nødvendigt unde,da John jo er meget syg af den lorte sygdom,kræft.Jeg har prøvet at tage et bryllups billede af dem, og jeg er meget tilfreds og det samme er mor og John.Og det er trods alt det vigtigste.Jeg vil ikke glemme denne dag forløbig,for det var en dag med stor betydning.Og en dag,hvor det er blevet "lovligt" at sige ordet "pap far".Min twin var her jo selvfølgelig med hendes drenge.Og Simon er meget stolt over hans andel af Qato..!Han går op i det med liv og sjæl.Han går tur,giver mad og leger helt vildt med begge hundene..Og når folk spørger til hundene,fortæller Simon at det også er hans hund..!
Med Toxy og Qato går det også rigtig godt..!Toxy indbyder mere og mere til leg.Og når vi er ude at gå tur,passer Toxy godt på sin lille bror.!Ingen må helst tage ham op,uden Toxy hopper op af de fremmede.Han gør ingenting,altså Toxy,men han skal lige tjekke om alt er okay..!Jeg var i MBS og træne med Toxy forleden dag.Er du vimmer han var god.Desværre blev det ikke til så meget træning,pga underlaget..Mega fedtet..Men jeg glæder mig rigtig meget til vi igen skal træne agility..!Det er så lang tid siden..Vi får et hårdt program i denne agility sæson,men hold fest jeg glæder mig.Det blir en kæmpe udfordring..!!
På videoen nedenfor kan man få et lille indtryk af hvor godt Toxy og Qato leger sammen..!Jeg kan sidde og kigge på dem i timer,når de leger.Og det er bare så hyggeligt.Jeg er begyndt at træne lidt klikker træning med Qato.Og han er rigtig dygtig..Han kan gi pote,sitte og dække.Så er jeg ved at lære ham "elefant" tricket og fremad sendelse til et "tarket"Og han er begyndt at forstå det..Dygtig lille dreng..



Her er Qato 11 uger..!Smuk og dejlig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar