mandag den 27. april 2009

STÆVNE PÅ VESTEGNEN..

Så startede agility sæsonen endelig..Toxy og jeg havde kun meldt os til om lørdagen,da vi skulle til konfirmation om søndagen.!Vejret var skønt,men temmelig blæsende og vi skulle starte med vores "ynglings" klasse SP2.Efter landsholds samlingen,kunne jeg jo godt mærke at Toxy og jeg lige skulle finde hinanden igen på banen og jeg skulle lære, at være mega koncentreret til mine bane gennemgange.Så det var jeg så..Jeg talte ikke med nogen og var rigtig "højrøvet" synes nogen sikkert..!Men det går jo ikke, at jeg tit glemmer banerne,fordi jeg har haft for travlt med at snakke med folk..!Så sådan må det bare blive fremover.!Nå,men vi skulle til start og Toxy sad fint,uden at tyv starte.Vi kommer i mål 24.25 sekunder senere-FEJLFRIT SGU..!Og vi fik vores 1 "pind" i den klasse.Og vandt klassen-JUBIII.Næste løb var ag 3.Umiddelbart virkede den ikke svær,men da Toxy og jeg var på gik det galt allerede ved dobbelt springet..!Den rev han,så jeg tog resten af banen som træning og vi blev DISKET,da han tager et forkert spring i stedet for at løbe i tunnellen..!Men jeg var trods disk okay tilfreds med ham,for han tyvstartede ikke og han hørte rigtig godt efter..!
Jeg sad sammen med Qato's kennel Shenaja,så der var rig mulighed for Qato at blive underholdt hele dagen..!De har en amerikaner han på 5 mdr,så de legede stort set hele dagen.!Nå,men efter ca 3½ times ventetid,sulle vi så på banen igen..!3 løb på dagen var så igen en Sp 2'er.Her "drillede" jeg Toxy lidt i starten,for at "teste" om han ville blive siddende ved start.Og det gjorde han.Så jeg tror da ikke at vi vil få de store problemer med det fremover-FORHÅBENTLIG..!Det var et super fedt løb,og jeg havde en total god fornemmelse i maven hele vejen rundt.Og vi endte i mål i tiden 25.81.Og vandt klassen endnu engang.Gal,hvor var jeg happy face resten af dagen..!Sidst løb var så igen ag3.Jeg bliver allerede DISKET ved 3 forhindring.Toxy tager forkert indgang,og da vi nå til A'et,tager det om,da jeg ikke var super tilfreds med feltet..!Men ellers synes jeg faktisk at det gik rigtig fint alligevel..!Jeg var mega stoolt over mig selv og ikke mindst af Toxy..Han var stjerne god hele dagen,synes jeg..!Da klokken var omkring halv syv om aftenen,tog vi hjem og var godt brugte..!Stævnet den dag,var ikke særlig godt arrangeret og jeg tror aldrig jeg har været med til så store forsinkelser før.!Men godt at vejret var med os..!
Herunder kan man se vores 4 løb fra dagen..:
Synes også lige I skal hvor dygtig min lille pups er til rally..Se video nedenfor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar