søndag den 10. maj 2009

FREDERICIA STÆVNET

Sidste weekend drog jeg og hundene til det mørke jylland.Vi skulle til stævne i Fredericia.Det første DKK stævne.Jeg boede hos min twin og kom allerede til hende torsdag aften.Jeg tog hende med til stævnet,for vi kunne være samme så meget som muligt.Og det var sindsygt hyggeligt at hun var med,synes.
Mine mål for dette stævne var,at Toxy og jeg skulle have vores sidste pind i spring klasse 2 og INGEN tyvstart.Og selvfølgelig så bare gøre vores bedste..!
Jeg må indrømme at jeg ikke helt kan huske hvornår jeg løb de forskellige klasser,men en ting er sikkert.Og det er at,Toxy og jeg fik vores sidste pind i spring klasse 2.Og blev nr 3 i spring åben,som de bedste resultater på hele weekenden.!Så herunder kan I se vores spring klasse 2 løb :


Og herunder kan I se vores spring åben løb :

Mine ag løb,var ikke de fedeste.Toxy havde pludselig glemt hvad felter var,så jeg trænede big time i ag 3 løbet..!Ved godt det var et iagtagelses løb,men jeg synes det var vigtigere for mig at få hans felter på plads igen.Ingen grund til at satse på noget møj..!Se bare heans felt på A'et på nedenstående video klip.PUHA,ikke godt.!

Men det var ellers et rigtig hyggelig stævne,til trods for en noget dramatisk afslutning.Håber at Per nu for det bedre med hans nye pacemaker,så vi aldrig skal opleve det igen.!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar