torsdag den 21. maj 2009

2 LANDSHOLDS SAMLING

Sidste weekend drog jeg og hundene til Ribe.Det var blevet tid til vores 2 landsholds samling.Polle kom og hentede mig,for dernæst at samle Natasha op,nede hos Sarah og Betina i Ringsted.!Efter en smøgs tid,kørte vi så derudaf.Vi havde aftalt at vi lige skulle et smut forbi Tyskland,og handle lidt.Vi ankom til Ribe ved halv ni tiden.Natasha og jeg havde fået lov til at låne et værelse at sove i.Det var ret fedt,for vi havde vores pups med,så der skulle de være inde,mens vi skulle træne..!
Lørdag morgen,var det så igen tid til at Jens fra Feggari kom forbi og skulle undervise os i noget mental træning og samarbejds øvelser..!Det var som sædvanligt mega godt og ikke mindst super interresant.Vi skulle lave forskellige øvelser.Bla en af øvelserne gik ud på at 12 personer, skulle kunne binde en knude ud af 6 skt tov.Man måtte ikke sige noget undervejs.Da så knuden var blevet bundet,skulle man så vikle knuden fra hinanden igen.Og det hold som var bedst, havde vundet..!. En anden øvelse gik ud på at vi alle mand, fik bind for øjnene.Og derefter skulle vi finde et stykke tov og en hjelm på et stort afmærket område.Når tovet var fundet,skulle vi så lave en firkant og hjelmen skulle så være i den.Laaaang forklaring,men skide sjovt var det i hvert fald.Vejret var absolut ikke det skønneste,men det gjorde ingenting og man lod sig ikke rigtig påvirke af det,for alle gik op i de øvelser med liv og sjæl.Det var i hvert fald mit indtryk.Efter frokost var det så blevet tid til at tage afsked med Jens.Nu stod der nemlig agility på progammet.!Det første løb vi skulle løbe var en agility bane.Der skulle ydes alt vi havde lært og vi skulle prøve at presse hundene alt det vi kunne.Rundt om banen var folk blevet udstyret med gryder og grydelåg.Og sidst men ikke mindt,blev der heppet BIG TIME.Jeg kunne godt mærke at jeg ligepludselig blev påvirket af det og glemte alt om at holde fokus.Det kom noget bag på mig,med alt den larm og løbet blev også derefter ;-)Det blev da til en DISK.Næste løb var så en spring bane.!Jeg var knap så påvirket af larmen og jeg kæmpede med at holde fokus på banen i stedet for.!Det blev så til en enkelt nedrivning,men ellers et okay løb,faktisk.Efter træningen,havde vi så en "sponsor" snak i gruppen.
Den forgik ude på banen og var rigtig hyggelig..
Om aftenen,stod den på hygge i klubhuset..!Der var Melodi Grand Prix i tv'et.Så det så vi så.GAAAAAAAAAAb,det var kedelige sange og da det næsten var slut,gik vi så i seng..!Søndag havde de lovet regn om eftermiddagen,så der blev ændret på programmet.!Vi startede med at løbe et ag løb igen.Jeg havde desværre gået en forkert bane gannemgang,og blev jo så DISKET.Det var ellers et nogenlunde løb.Undtagen den sidste del.Det blev noget værre rod.Løbet kan du se herunder :

Næste løb var en sring bane.!Toxy river en pind og går mærkeligt nok ud af slalommen.Der var noget svært handling,men jeg synes selv jeg klarede det okay.Noget af det har jeg aldrig prøvet før..!Handlingen før den første tunnel var det.

Næste løb var også en spring bane.Efter slalommen kommer min "HADE" kombination.Jeg kan aldrig finde ud af den.Og man ser tydeligt at Toxy blir total i tvivl om hvad han han skal..!Men ellers et fedt løb,synes jeg.Der er også lige Natasha'a løb bagefter..!Film manden glemte vist at slukke imellem vores løb..!Løbene kommer herunder-igen :

Sisdte løb,var så men også en spring bane..!Det var et mega godt løb,synes jeg.Med mange gode momenter i.!Men hold kæft,den var lang..!Min "HADE" kombi igen,men denne gang gik det noget bedre.!Så måske lærer vi det engang..!Jeg kommer til sidst for langt bagefter,og da Toxy ikke er den skarpeste til at løbe fremad,går det det jo selvfølgelig galt..!Løbet ses herunder :

Man kan sige om banerne at de var meget lange og der var meget langt imellem nogle af forhindringerne,så der skulle godt nok løbes stærkt..!Jeg skal blive bedre til at forberede ham og så skal han trænes lidt mere på fremadsendelserne..Jeg synes det var en fed weekend.Qato og Prima hyggede sig også helt vildt-trods de blev nødt til at være på værelset engang imellem.Sammenholdet i truppen,synes jeg er helt vildt godt og stemningen er god.Jeg synes også at de "gamle garvede" har været helt vildt søde til at hjælpe de "nye skud på stammen".!Både mentalt,men også med selve agilityen.Helt vild cool.Vi var hjemme i Farum ved 19 tiden.Og var blevet en del erfaring rigere og godt trætte.!Herunder kan du se truppen,som den ser ud på de 2 første samlinger :

Bagerste række :
Allan Jesper(Emsi) Poul(Djini og Angel) Susanne(Rupee og Marquis) Mig(Toxy)Majbritt(Coy) Dorthe(Djohs) Birthe(Sammy) Peter(Tempo) Natasha(Doobi) Søren(Happy) Gitte(Zinnia) Lis(Frøken) Betina(Dio) Yvonna(Tindra) Sarah(Simic)og Majbritt
Forreste række :
AnneMette(Zoe) Susanne Marianne(Tesse) Lilian(Mille) Susanne(Unique) Charlotte(Alanna) Julie(Chilie) Tommy(Olsen) Hanne(Soffy) Lone(Panik og Du der)Klaus(Kimi)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar