tirsdag den 12. maj 2009

STÆVNE I HVALSØ

Endnu en weekend med en masse agility..!Denne gang stod den på stævne i Hvalsø og kursus med Sarah Lorentzen.Lørdagens stævne startede med at jeg og Toxy skulle løbe ag3.En lidt vigtig klasse,da det jo er et iagttagelses løb,vi skulle løbe..!Banen var egentlig ikke så svær,synes jeg.Lidt om vores bane forløb :Ingen tyv start først og fremmest.Da vi når hen til balancen,misser Toxy desværre et skridt midt på den og kan ikke finde løbe stilen igen og vælger at springe ned fra den..!Han får en fejl,men da jeg vender mig om for at kigge på ham,tager han feltet af sig selv og jeg løber vidre som om ingenting var sket..!Det var ret ærgeligt,for hold fest det var et fedt løb.

Løbet kan ses herunder:
Næste løb vi skulle løbe var så ag åben..Hmmm,kan nærmest ikke huske det løb,eller kan jeg?????Jo,det var vist ikke lige det bedste løb vi havde.Toxy løber ud af slalommen,men ikke fordi han var fræk,men fordi jeg planløst kalder på ham.Klart han så løber ud af den,nå men så var jeg ikke tilfreds med feltet på A'et,så jeg tager ham tilbage på feltet.Før A'et glipper vi så også lige et blind cross og han løb forbi springet.Det mest fantastiske løb,kan ses herunder.Hahahaaa :



Så var der en lang pause,til vi igen skulle på.Der var jeg blandt andet ude at gå tur med Kristina og Natascha og alle hundene var selvfølgelig med..!Qato og hans søster Prima legede helt vildt godt sammen.Og der var bare drøn på de 2 banditter.Der er ikke størrelses mæssigt meget forskel på dem og de er uhyggelig ens i temperamentet.Og Prima har skiftet en del mere pels end Qato,så man kan i hvert fald godt allerede nu se hvilken smuk farve de bliver,når de blir voksne.Ikke dårligt-ikke dårligt.!Imens vi skulle prøve at tage nogle billeder af de 2 små,sad Kristina tålmodigt og ventede med de 3 tric sheltier..!

Fra venstre er det Kristina's Hektor fra Kennel Shellove.I midten er det min Toxy fra Kennel Zarvo og til højre er det Natascha's Doobi fra Kennel Ahl.Det er altså lidt sjovt,hvor forskellige de se ud,selv om det jo er samme race og farve..

SMIIIIIIIL,KRISTINANå,men vi blev nødt til at stoppe turen,for vi skulle igen til at løbe lidt agility.
Næste løb var så spring åben.Umiddelbart en fed bane,men hold da magle nogle buer Toxy havde.!Men alligevel var det nok til en 2 plads i denne klasse.Fedest,kun slået af Gitte og Zinnia med 69 hundrededel,så jeg var godt nok stolt.!
Løbet kan ses nedenfor :

Det sidste løb på dagen var spring klasse 3.Desværre holder jeg ikke fast i ham i slalommen,så han smutter fra mig og tager et forkert spring i stedet for at gøre slalommen færdig.Så DISK.Men pyt med det,jeg synes sgu vi havde et fedt løb.Desværre blev dette løb ikke filmet.Kamera kvinden,trykkede vist på den forkerte knap og optog kun Toxy's ros efter løbet..!Hahaha.
Det var en lang og mega hyggelig dag i Hvalsø.Tænk engang at Toxy og jeg debuterede til dette stævne for nøjagtig 1 år siden.Og vi er allerede i klasse 3 i begge klasser.Han er bare super duper og jeg ELSKER at løbe med ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar