mandag den 15. juni 2009

Puha,hold da helt ferie..

Hold da op der er sket meget i min alt for korte ferie..!Fredag pakkede jeg bilen for at køre til jylland på min første sommerferie.Programmet blev hårdt,men hold k... jeg har nydt det.!Jeg skulle bo i campingvog med først min twin,som var med til stævnet i Ribe.Det var jeg meget spændt på,for jeg er ikke skide god til at sove andre stader end i min egen seng..!Men det gik over al forventning.-næsten da.!Jeg må indrømme at jeg ikke helt kan huske banerne fra hinanden,men jeg synes faktisk Toxy og jeg løb rigtig godt..!Jeg fik heller ikke filmet alle løbene,men på videoen,kan man se nogle af mine løb.Der har jeg også skrevet meget kort om hver enkelt løb.!Det man jo ikke ser på videoen er at vi så også deltog i "Golden Slalom".Det er en lile bane hvor der er 1 spring-6 meters mellemrum 1 12 pinds slalom og igen 6 meters mellemrum.Det var noget landsholdet stod for,og jeg må sige at det var virkelig noget folk gik op i.!Toxy og jeg havde købt 2 forsøg.Det første forsøg løb vi på 4.76,tror jeg det var.?Efter ca 5 min blev jeg jo lige nødt til at slå min egen tid og jeg pressede Toxy BIG TIME.Og sandelig om vi ikke forbedrede vores tid ned til 4.06 sek.Det var total cool.For vi endte med at vinde over alle hundene der deltog.Selv de store hunde.!Og vi vandt et sæt slalom pinde plus hunde massage osv.!Stemningen om aftenen var også helt i top.I vores campingvogn var der blevet sat en kæmpe inghegning op,så hundene fik rigtig leget.Specielt Qato. Der var børnehave i "haven".Prima og ham tog også nogle ordentlig løbe ture på aften turen.! Ikke langt fra stævne pladsen,var der en lang grus sti,hvor man kunne lufte sine hunde.Toxy,Qato og Prima,nød helt vildt bare at spænde rundt og legeEn aften tog jeg min kamera med.Billederne kan man se på mit web album.Mandag var så dagen,hvor stævnet sluttede.!Toxy og jeg havde kvalificeret os til finalen.Det er første gang jeg har deltaget i en finale,så jeg troede jeg ville være helt vildt nervøs.Men nej.Det var jeg ikke.Jeg kunne godt mærke at jeg levde,men nervøs var jeg ikke.Jeg skulle løbe som nr 4 tror jeg.!Toxy løb helt vildt godt og da han kommer ud af tunnelen og skal over i et stakit,er jeg desværre for sent med at trække min arm til mig.Det gør så at Toxy ikke trækker ind til mig.Og lydig som han er løber han desværre op på A'et i stedet for..!Men man kan jo ikke bebrejde ham noget,for han gør jo præcis som jeg siger.!!Jeg fik efterfølgende afvide, at Toxy og jeg havde den hurtigste tid til efter slalomen.Faktisk over et par sek hurtigere.Men finalen blev rigtig flot vundet af Gitte og super Zinnia.!!!De styrer for vildt de 2.!!Man kan se nogen af løbene på nedenstående video..


Qato fik glæden af at komme tilbage på sjælland.Han skulle nemlig også på ferie.Charlotte og Niels fra Kennel Shanaja,var så søde at passe Qato,mens jeg skulle på kursus med Toxy.!Så han fik leget en hel del med Deres lille Dee.Super mange gange tak for hjælpen,Charlotte..!Da stævnet sluttetde,kørte jeg og Lilian til Horsens,hvor Lilian bor,for at slappe af og få en ordentlig power napper!Meget tiltrængt.!Tirsdag formiddag drog jeg og Toxy så tilbage til Ribe.Der skulle vi så deltage i Deres årlige uge kursus..!Men det må jg skrive om senere..!Jeg er simpelthen for træt nu til at skrive mere idag..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar