tirsdag den 16. juni 2009

UGE KURSUS I RIBE.

Da jeg kom tilbage til Ribe,var min nye room mate kommet.Birthe Juhl med Sammy havde været på Bornholm og deltage til stævne derovre,så hun var ikke med til pinse stævnet..!Toxy og Sammy kom godt ud af det med hinanden,så ingen problemer der overhovedet.Om onsdagen startede så træningen.Vores 1 pas var hos svenske Jenny Damm.Kanon dygtig instruktør.!Vi trænede en masse forskellige slags "stakitter" og en del med, at turde stikke af fra hunden. Også stole på at den gjorde det,man bad om og viste den med kroppen...Toxy var mega dygtig,synes jeg.Men det var jeg sku ikke.!Jeg fik af vide at jeg skulle stole meget mere på ham, end jeg gør.!Det samme gjorde sig gældende ovre på Ann Britt's pas om eftermiddagen..!Hun sagde sjovt nok mange af de samme ting til og om mig,som Jenny havde fortalt om formiddagen.Så mon ikke der er noget om snakken???Torsdag havde vi så kun 1 pas.Og det var hos Jenny.!Gal,hvor vi blev "tæsket" igennem.! Når jeg ikke helt forstod hvad Jenny sagde til mig,skulle jeg lege hund og hun handleren!Meget sjovt faktisk.!På billedet kan man se hvad jeg mener..!Mit hold bestod af : Gitte med Zinnia.Louise med Sunny og Svend Åge med Sally.Ja også selvfølgelig også mig.Et kanon hold.Og selvom Sally var løbsk,kunne Toxy godt arbejde,men i pauserne...Gud fader i skuret..!Han teede sig jo som en tosse..!!!!Hahahaa..
Om aftenen blev der festet helt vildt..!Dagen efter var der nemlig hviledag,så der kunne man bare slappe af og hygge sig.!Og efter et par muntre øl lege kom promillen op de ti tusind hos nogen af dem.Gaby og Jenny havde gang i en øl stafet,total godt grin,vi andre fik ud af det..!Dette syn var,hvad jeg og Birthe så,da vi kiggede ud af vores campingvogn klokken dolk om natten!!Fredag,var der som sagt hviledag..!Vi var nogle stykker som tog ind til Ribe,for at spise deres skønne is..!Vi tog også lige et smut op i tårnet på Domkirken.Hold fest,en fed udsigt der var deroppe fra.!Kan godt anbefales.!I gang igen lørdag med vores 1 pas den dag.!Det foregik hos Ann Britt.!Hun havde også en del med "stakit" træning.!Hun lærte mig blandt andet at Toxy's løbe bane hedder "motorvej".Og hvis jeg kom ind på hans motorvej,ville det få konsekvenser for mig selv.!Og ganske rigtigt.Det gjorde det også!!!Nogen fede baner vi trænede på faktisk!Om eftermidagen var vi så på Jenny's bane.Hun havde lavet en bane med et hamrende svært moment.Men det vi skulle lave,var Blind cross.!Jeg kunne simpelthen ikke hitte ud af det.!Og på billedet ser man også tydeligt at jeg ikke fik det til at fungere..!Efter træningen,kunne jeg godt mærke at både Toxy og jeg var lidt brugte..Toxy fandt sig en plads ved siden af campingvognen.Der slappede han godt af,mens han havde styr på hvad der skete omkring ham!Jeg begyndte så småt at pakke alle vores sammen allerede om aftenen,for jeg skulle jo direkte afted til min twin søndag efter endt træning.!Søndag morgen havde vi så vores sidste trænings pas.Svend Åge var der ikke,så vi andre 3 fik løbet en del på det pas.Ann Britt havde sat en lille bane op,hvor vi så skulle prøve at løbe den på forskellige måder.Det var så at se hvad der passede bedst til os hver i sær.!Også blev der så sat tid på de forskellige løb,så man kunne se,hvad den hurtigste måde var.Det var rigtig sjovt at se.! Det har været en total fed uge,med en masse nye handlings former(for mig).Både Ann Britt og Jenny har virkelig været super kompetente og utrolige gode til at lære fra sig..!Klokken ca tre,drog jeg så afsted fra pladsen.Nu skulle jeg jo vidre til Horsens for jeg skulle dagen efter til Jespershus blomster park med min twin og mine 2 nevøer Simon og Gustav.!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar