torsdag den 23. juli 2009

Jutlandia cup 2009

Søndag morgen drog jeg og hundene ud til Kristina,for vi skulle til uge stævne i Vejle.Det var Jutlandia Cup vi skulle deltage i..!Jeg var ikke så oplagt,da jeg ugen forinden havde været indlagt med maven,så jeg var på forhånd rigtig træt.!Nå,men til Vejle kom vi og vi skulle bo i campingvogn med Jeanette fra Kennel Shenaja.Vi var tilsammen 7 hunde og 2 voksne og 1 "dulle",så man må sige at pladsen var trang.Det gik over al forventning.Ingen problemer med hundene overhovedet,så det var bare super godt.Jeg skulle 3 lø om dagen med Toxy.1 spring 3,1 åben og 1 ag3 løb.Jeg synes der var skruet godt op for nivauet på banerne og nogle af klasserne var total svære.!Lige før jeg synes at VM dommerens baner var nemmere..!I hvert fald at huske..!Generalt er jeg slet ikke tilfreda med mig selv og min kunnen i agility.Mildest talt mistede jeg lidt troen på os.Mærkelig følelse.Og jeg har aldrig følt sådan før.Så jeg tror bare det var fordi jeg var udkørt og meget meget træt.Ud af de 18 løb vi skulle løbe,havde jeg kun 1 fejlfrit løb.Toxy virkede også meget træt.han rev pinde ned som aldrig før.Vi havde nogel gode løb indimellem,men så rev han lige 1 pind eller flere ned..Hvis ikke han gjort det,kunne vi vist nok ha fået 2 certer i denne uge.!Ærgeligt,men sandt..!Jeg har ikke været rigtig god til at tage billeder denne gang,kun fra festen og lidt fra præmie overrækkelse den første dag..!Qato var selvfølgelig også med.Han fik virklig sat sit tålmodighed på en prøve.Han synes det er meget utilfredstillende at være i bur eller i hvalpegården,når jeg skal løbe med Toxy.Men til Jer der oplevede ham i Hvalsø,kan jeg med garanti sige,at det er blevet meget meget bedre nu end dengang.Så dygtig han er,den lille.!Han fik også leget helt vildt med hans søster Prima.De ELSKER bare hinanden.Jeg synes det var et helt vildt hyggeligt og mega godt arrangeret stævne.!Der var styr på alt og vejret var faktisk også helt vildt godt.!Selom det ikke gik skide godt resultats mæssigt,synes jeg at man blev en del erfaring rigere i klasse 3 banerne.!Jeg synes der er et stort spring fra klasse 2 til klasse 3.!Men sjovt,med noget udfordring.Jeg har lavet 2 videoer med de fleste af vores løb..!Læg mærke til hvor "god" Toxy er til at blive siddende ved start..!Ej,det var vist en stor joke.Han tyvstartede hver gang næsten,så nu ved jeg,hva jeg skal træne på..!IGEN-IGEN..
Billederne kan du se på mit picasa album,på dette link :
http://picasaweb.google.dk/lenetoxy/JutlandiaCup2009#

Mine videoer kan du se herunder :
1DEL :

2 DEL :

Ingen kommentarer:

Send en kommentar