lørdag den 22. august 2009

Qato på udstilling og Toxy agility i Hillerød

Så kom dagen,hvor jeg igen skulle have Qato på udstilling..!Denne gang var det DKK's internationale udstilling i Hillerød.Meningen var at,min kusine Bitta skulle udstille ham.Men desværre,kunne hun ikke nå det,da de var forsinkede i hendes ring.Så det betød jo så,at jeg selv måtte i ringen med ham.Vejret var ikke det bedste,faktisk stod det ned i stænger..!Ikke særlig fedt,når man har brugt rigtig lang tid på at gøre ham fin..!Vi skulle ind i klassen hvalpe-hanner.Der var kun 2 hvalpe i klassen denne gang.Jeg har trænet en del ring træning med ham ham,så det skulle blive spændende og se om det havde hjulpet.DET HAVDE DET.Vi fik særdeles lovende og blev BEDSTE hvalpe han.Vi skulle så lige vente på at tæverne skulle ind i ringen.Her skulle Qato's søster Prima ind.Hun klarede skærende rigtig godt og endte med et SL og blev BEDSTE hvalpe tæve.Qato og Prima skulle så i ringen igen og dyste mod hinanden..!Hahahaaa haha.Hold fest de var sjove..!Den ene mere vigtig end den anden..!Men det endelig resultat blev,at Prima vandt og blev BIR(Bedst i racen) og Qato blev BIM (bedst i modsat køn)Det var en helt vild cool dag i udstillings ringen..!Og specielt Charlotte fra Kennelen var rigtig glad.Og det kan man jo ikke fortænke hende i.;-) Prima skulle forresten i store ring,men desværre fik hun ingen placering derinde..!
Her er det så Qato's søster Prima..!


LIDT OM AGILITYEN MED SUPER TOXY.
I agility ringene gik det egentlig okay..!Jeg og Toxy havde nogle okay gode løb,dog igen kun et enkelt fejlfrit..!Det var i spring åben..!Og der endte vi på en 4 plads.Vi lavede nogle dumme små fejl i alle løbene.Jeg ved ikke helt, hvad det er der lige sker for mig pt..!Jeg synes at det er meget frustrende i øjeblikket..!Jeg blir åbenbart også en del påvirket af folks (udenom landsholdets) dumme og meget latterlige sure opstød.Det ligger mig så meget fjernt, at man ikke kan være supportende og glæde sig over andres succeser.!Jeg troede jeg var stærkere,men jeg tager det til mig, og jeg tror det er derfor jeg har svært ved at holde fokus.Men fremad rettet vil jeg ikke lade mig styre af det.Det er jo bare folk der er for latterlige og misundelige-åbenbart..!



Idag er det så den første lørdag i laaaaaang tid,hvor jeg ikke har skulle lave noget som helst..Hundene og jeg har været en tur rundt om Søndersøen og ellers har vi bare slappet af i haven..!Imorgen skal jeg så på kursus i stævne start osv.Og det glæder jeg mig helt vildt til..!Forhåbentlig får jeg lidt mere styr på Toxy's tyvstart problem..!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar