mandag den 19. oktober 2009

Toxy og jeg udtaget til NM


Toxy og jeg har været til årets sidste landsholds samling.Denne gang gjaldt udtagelsen til Nordiske Mesterskab 2009 i Stockholm.
Egentlig er dybt tilfreds med vores træningsdag om lørdagen.Toxy og jeg har trænet rigtig meget på tyvstart,felter og "ro",her på det sidste..!Og det fungerede næsten optimalt.Næsten fordi det altid kan blive bedre..!Om søndagen,løb vi egentlig også godt,synes jeg.I min verden var holdet sat og spørgsmålet gik bare på, om hvem der skulle have reserve pladsen..!Mig eller El Tommy.!Det første løb var en ag bane.Og hvad jeg ikke ser,ruller Toxy ud af posen, og jeg opdager det alt for sent og det kom fuldstændig bag på mig,så jeg løb bare videre og DISK til mig..!Andet løb var en simpel spring bane.Men der glemmer jeg mine arme,og da Toxy jo gør præcis det jeg beder ham om,tager han et spring bagfra og igen en DISK til mig..!To løb,med to "børne" fejl,som resulterede i, at jeg i mit 3 løb SKULLE løbe fejlfrit.Men da Toxy skøjter rundt på tæppet mistede han rytmen i slalomen og ryger ud af den.Og får 5 fejl.Dernæst tror jeg nok han river en pind,Så endeligt får vi 10 fejl på den sidste agility bane..!MEEEEEEN.Jeg er slet ikke ikke skuffet,ked eller bitter...!Jeg synes min reserve plads var velfortjent,for De andre løb bare bedre på dagen.Og sådan er gamet nu engang.Det er selvfølgelig ærgeligt, at vi ikke havde heldet med os,som om lørdagen.Toxy's felter sad lige i skabet,så min træning har givet pote i den grad.Og måske er det min tur til både VM og NM næste år.Hvem ved?????


NM holdet 2009 er som følger:
STORE HUNDE:
Lis/Frøken
Peter/Tempo
Sarah/Simic
Poul/Djini
Reserve :Birthe og Sammie

MELLEM HUNDE:
Natasha/Doobi
Tommy/Olsen
Gitte/Zinnia
Dorthe/Djohs
Mig som reserve

SMÅ HUNDE:
Susanne/Unique
Lilian/Mille
Hanne/Soffy
Jesper/Emsi
Reserve :Julie og Chilie

Glæder mig sindsygt til at få denne oplevelse, med alle de andre på landsholdet..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar