søndag den 20. december 2009

HURRA HURRA HUUURRAAAA

QATO 8 UGER GAMMEL
Idag blir Qato 1 år gammel..
Hold op hvor tiden dog bare flyver afsted.!Qato er en skøn hund, med et meget arbejdsvilligt sind..!Han glæder sig meget til han rigtig skal i gang med agilityen.!!Qato er nede fra Kennel Shenaja af. Faktisk var det ikke meningen at jeg skulle have en ny hund,da jeg mente tiden med Toxy som alene hund var super fed.Men hans størrelse gjorde at jeg ikke turde andet end at vælge at købe ham..!Og så var der en engel, som synes at sådan en lille pups,skulle jeg da have..!Thank you...!!!
Jeg er super glad for ham og Toxy og Qato er virkelig glade for hinanden..!Qato har ikke lavet så meget i hans første år..!Vi har udstillet 4 gange og alle gangene fået et rødt bånd.En enkelt gang blev han BIM,så det er vist noget jeg forsætter med.For han er sku en lille smuksak..!Agilityen er vi så små startet op på..!Vi har gået på hvalpe hold i KAF,som har været rigtig sjovt.!!Qato tænder meget på det, og synes at tunellerne er hans,så hver gang en af de andre hunde tager en tunnel,blir han skide sur og løber efter dem og bider dem i rø...!Slemme dreng.Men det holder vel op igen??

QATO 1 ÅR GAMMEL..

JEG ELSKER MIN LILLE BLÅ SHELTIE,QATO..!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar