mandag den 7. december 2009

Jule afslutning på hvalpe agility holdet.

I går aftes var Qato og jeg til juleafslutning på hvalpeholdet i KAF. Det var en rigtigt hyggelig aften.Vi skulle først (kun førene)vi blev lave nogle foskellige øvelser.Først skulle vi alle lave en leg,hvor vi skulle kaste diverse hunde legetøj.Målet var to ringe. Vi fik point,når man ramte indenfor cirklenDet klarede jeg ikke særlig godt,må man sige..Men jeg blev også psykket en del af Per,ellers havde jeg helt klart vundet den øvelse - NOT...Ramte med 2 stk legetøj ud af ti.!!
Næste øvelse skulle vi så hver i sær vise et hundetrick.Jeg blev pludselig ramt af "klappen".Jeg valgte at fremvise et 8 tal mellem mine ben og sluttede øvelsen af med et "møs".Qato synes det var en hyggelig øvelse..!Dygtige lille dreng.
Tredje øvelse var en fremsending med en tunnel. Det galdt om at føreren skulle løbe mindst muligt. Den første vej rundt gik rigtig godt og hurtigt, dog misser han sidste spring Det samme gjorde sig gældende den anden vej..!Så han har nok ikke forstået sin "fremad" helt endnu.!Den sidste øvelse var en lille spring bane på 8 forhindringer. Qato var rigtig dygtig og havde kun en enkelt værring.Jeg tror jeg havde for travlt,men jeg er super tilfreds.Faktisk var det første gang han prøvede "flyvet"Og det var slet ikke noget problem for ham overhovedet.Tror ikke han fattede det var et "flyv"
Det var en rigtig hyggelig aften og meget godt tilrettelagt af Polle,Dorte og Maria.Jeg glæder mig allerede til vi skal starte igen efter nytår..!Og der skal Toxy også træne igen på et andet hold.!Videoen herunder er fra vores jule afslutning fra KAF..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar